لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

1305-78-8:CAS No

اکسید کلسیم (آهک زنده) (قطران شیمی) Calcium oxide


0.0 (0)
بدون دیدگاه
بسته بندی :

مناسب کارهای آزمایشگاهی، مدارس، کارگاهی، صنایع و کارخانجات
ارسال به سراسر کشور

جهت ارتباط مستقیم روی آیکون مرتبط کلیک کنید
تضمین اصالت کالا

آماده ارسال

168,000 تومان

بازگشت کالا به دلیل "انصراف از خرید" در صورتی مورد قبول است که پلمپ کالا باز نشده باشد.

موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 250 گرمی

کالاهای مشابه

معرفی

معرفی اکسید کلسیم (آهک زنده) 

اکسید کلسیم (فرمول: CaO)، که معمولاً به عنوان آهک زنده یا آهک سوخته شناخته می شود، یک ترکیب شیمیایی پرکاربرد است. این یک جامد سفید، سوزاننده، قلیایی، کریستالی در دمای اتاق است. اصطلاح آهک به طور گسترده به ترکیبات معدنی حاوی کلسیم اشاره می کند که در آن کربنات ها، اکسیدها و هیدروکسیدهای کلسیم، سیلیکون، منیزیم، آلومینیوم و آهن غالب هستند. در مقابل، آهک زنده به طور خاص برای اکسید کلسیم تک ترکیبی کاربرد دارد. اکسید کلسیمی که در فرآوری بدون واکنش در محصولات ساختمانی مانند سیمان زنده می ماند، آهک آزاد نامیده می شود.


کاربرد اکسید کلسیم (آهک زنده) در صنایع دیگر

  • این ماده به عنوان یک افزودنی غذایی برای FAO به عنوان یک تنظیم کننده اسیدیته، یک عامل درمان آرد و به عنوان یک خمیرکننده شناخته می شود.دارای شماره E E529 است.
  • نور: وقتی آهک زنده تا دمای 2400 درجه سانتیگراد (4350 درجه فارنهایت) گرم می شود، درخشش شدیدی از خود ساطع می کند. این شکل از روشنایی به عنوان یک نور برجسته شناخته می شود و قبل از اختراع روشنایی الکتریکی به طور گسترده در تولیدات تئاتر استفاده می شد.
  • سیمان: اکسید کلسیم یک عنصر کلیدی برای فرآیند ساخت سیمان است.
  • به عنوان یک قلیایی ارزان و در دسترس است. حدود 50 درصد از کل تولید آهک زنده قبل از استفاده به هیدروکسید کلسیم تبدیل می شود. در تصفیه آب آشامیدنی از آهک سریع و هیدراته استفاده می شود.
  • صنعت نفت: خمیرهای تشخیص آب حاوی ترکیبی از اکسید کلسیم و فنل فتالئین هستند. اگر این خمیر در مخزن ذخیره سوخت با آب تماس پیدا کند، CaO با آب واکنش داده و هیدروکسید کلسیم تشکیل می دهد. هیدروکسید کلسیم دارای pH کافی برای تبدیل فنل فتالئین به رنگ صورتی مایل به ارغوانی است که نشان دهنده وجود آب است.


کاربرد اکسید کلسیم (آهک زنده) قطران شیمی

  • مناسب برای مدارس (اهداف آموزشی)
  • مناسب دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی
  • مناسب صنایع و کارخانجات
  • مناسب صنایع خانگی و کارگاهی


فروش اکسید کلسیم (آهک زنده) قطران شیمی

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش اکسید کلسیم (آهک زنده)  در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گرید آموزشی و آزمایشگاهی و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به مدارس، دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، صنایع و کارخانجات است.


خرید اکسید کلسیم (آهک زنده) قطران شیمی

کاربر موظف است پیش از اقدام به خرید این کالا، صفحه قوانین و مقررات وبسایت را مطالعه کند. جهت خرید اکسید کلسیم (آهک زنده)  می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ، ایتا، روبیکا با شماره 09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را مستقیما از شرکت خریداری کنید.
مشخصات فنی
CAS Number
1305-78-8
نام لاتین
Calcium oxide
فرمول شیمیایی
CaO
جرم مولکولی
3.34 g/mole
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
قطران شیمی
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط