لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

پتاسیم تیوسیانات (مرک) Potassium thiocyanate (Merck)


0.0 (0)
بدون دیدگاه
بسته بندی :

نام های دیگر: پتاسیم ایزوتیوسیانات
ارسال سریع به سراسر کشور

آماده ارسال

720,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 250 گرمی

معرفی

پتاسیم تیوسیانات

تیوسیانات پتاسیم یک ترکیب شیمیایی با فرمول مولکولی KSCN است. این یک نمک مهم آنیون تیوسیانات، یکی از شبه هالیدها است. این ترکیب نسبت به اکثر نمک های معدنی دیگر نقطه ذوب پایینی دارد. از پتاسیم تیوسیانات برای تبدیل کربنات اتیلن به سولفید اتیلن استفاده می شود. همچنین KSCN زمانیکه با محلول کلرید آهن واکنش می دهد، محصول واکنش یک محلول با رنگ قرمز شبیه رنگ خون است که از آن در صنعت سینما استفاده می شود.

این ماده در آب، استون و اتانول قابل حل است. همچنین این ماده سمی می باشد و در محیط اسیدی یا حرارت بالا تجزیه شده مواد سمی تولید می کند. نام های دیگر آن پتاسیم رودانید و پتاسیم رودانات است. تبدیل کربنات اتیلن به سولفید اتیلن از دیگر مصارف KSCN است.


فروش پتاسیم تیوسیانات

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش پتاسیم تیوسیانات در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گریدهای صنعتی و آزمایشگاهی و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.

 


خرید پتاسیم تیوسیانات

کاربر موظف است پیش از اقدام به خرید این کالا، صفحه قوانین و مقررات وبسایت را مطالعه کند. جهت خرید پتاسیم تیوسیانات مرک می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.
مشخصات فنی
CAS Number
333-20-0
نام لاتین
Potassium thiocyanate
فرمول شیمیایی
KSCN
جرم مولکولی
97.181 g/mole
نام های مترادف
Potassium sulfocyanate, Potassium isothiocyanate, Potassium thiocyanide, Potassium rhodanide
دمای ذوب
173.2 °C
شکل ظاهری
پودر سفید کریستالی
گرید
Analysis
شرکت تولید کننده
مرک
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط