لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیدگاه
تعداد :

ظرف نمونه گیری استریل شده در بسته بندی های تک عددی
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

30,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

تعداد : 10 عددی تعداد : 50 عددی تعداد : 100 عددی

معرفی

معرفی و کاربرد یورین باتل استریل

یورین باتل به ظرفی که جهت جمع آوری و آزمایش ادرار مورد استفاده قرار می گیرد گفته می شود. این ظروف در حجم های متنوعی در بازار موجود است و در دو تقسیم بندی استریل و غیر استریل تقسیم بندی می شوند. همچنین ظرف ادرار استریل و غیر استریل می توانند در دو طرح شفاف و مات در بازار موجود باشد که محصول شرکت های مختلف در این زمینه متفاوت می باشد.  یورین باتل استریل از پلیمر پلی پروپیلن با کیفیت بالا (PP) برای بدنه و پلیمر پلی اتیلن (PE) برای درب یورین باتل به رنگ نارنجی می باشد. این ظرف ادرار شفاف استریل (یورین باتل استریل) در بسته بندی نایلونی قرار گرفته است تا از استریل خارج نشود.
 

مشخصات یورین باتل استریل

  •  بدنه مدرج
  • حجم ۹۰ml
  •  بدنه شفاف کریستالی با درب نارنجی
  • درب دارای سه دور رزوه
  • ساخته شده از پلاستیک سبک وزن و با دوام
 

دستورالعمل نمونه گیری ادرار جهت انجام آزمایش کشت و آنالیز

این آزمایش جهت شناسایی عفونت­های دستگاه ادراری از نظر وجود میکروبهای پاتوژن و فرصت طلب انجام میگردد. بهتر است نمونه ادرار اول صبح که حداقل هشت ساعت در مثانه مانده و تغلیظ شده است، مورد آزمایش قرارگیرد. در غیر این‌صورت می‌توان از نمونه ادرار راندوم یا اتفاقی جهت بررسی و کشت استفاده نمود. در مواردی که باید آزمایش کشت ادرار انجام شود، حداقل از سه روز قبل نباید آنتی‌بیوتیک مصرف شده باشد. (در مواردی که رعایت این مطلب مقدور نیست باید به پزشک معالج و آزمایشگاه اطلاع داده شود). برای نمونه کشت باید از یورین باتل یک‌بار مصرف ضدعفونی­ شده استفاده ‌شود و برای نمونه آنالیز ظرف باید تمیز باشد و ضدعفونی بودن آن الزامی‌نیست. حداقل حجم نمونه ده میلی‌لیتر است.
 

فروش یورین باتل استریل

ای آز فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش یورین باتل استریل با  بهترین قیمت و تضمین کیفیت به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید یورین باتل استریل

شما می توانید یورین باتل استریل را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

مشخصات فنی
نام لاتین
Urine bottle
جنس
پلی پروپیلن
رنگ
بی رنگ و شفاف
شرکت تولید کننده
ایران
حجم
100سی سی
توضیحات
استریل شده
لطفا چند لحظه صبر نمائید