لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

میکروتیوب 2 سی سی Microtube 2 ml


0.0 (0)
بدون دیگاه
تعداد :

گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

160,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

تعداد : 500 عددی

معرفی

معرفی و کاربرد میکروتیوب 2 سی سی

میکروتیوب لوله هایی به شکل مخروط اند. این وسیله ها از جنس پلاستیکی و از ترکیب پلیمر (پروپیلن) بوده و دارای درب پلی اتیلنی می باشند. درب این وسیله به صورت جدا یا چسبیده به بدنه است و به راحتی باز و بسته می شود و دارای قفل ایمنی است. داشتن این نوع درب باعث می شود که هنگام سانتریفیوژ نمونه از داخل آن بیرون نریزد. این درب ها به دو شکل تخت و محدب هستند که نوع محدب آن، کاربرد بیشتری دارد چون تبخیر ماده درون آن با این مدل طراحی کمترین حد است. هنگام بستن درب آن صدایی شبیه کلیک شنیده می شود که نشانه چفت شدن درب است.
 

فروش میکروتیوب 2 سی سی

ای آز فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش میکروتیوب 2 سی سی با  بهترین قیمت و تضمین کیفیت به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید میکروتیوب 2 سی سی

شما می توانید میکروتیوب 2 سی سی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

مشخصات فنی
نام لاتین
Microtube
جنس
پلی پروپیلن
رنگ
بی رنگ و شفاف
شکل ظاهری
مخروطی-2 میلی لیتری
حجم
2 میلی لیتر
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();