لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه 1 پرسش و پاسخ

نام مترادف: ساخارین، E954 و Benzoic sulfinide
شکر مصنوعی
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

معرفی ساخارین:

ساخارین یا همان قند مصنوعی، در صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارد. آن 400 برابر قند شیرینتر است. قبلترها احتمال بروز سرطان با مصرف ساخارین ابراز شده بودکه با تغییر فرمول و شکل ساخت ساخارین ظرف چند سال گذشته، ریسک ابتلا به سرطان نیز از بین رفته است. اما این شیرین کننده در بخش صنعت کنار گذاشته شد که به دلیل وجود مزه تلخ آن بود، که امروزه بخاطر از بین بردن تلخی آن، این ماده را با شیرین کننده دیگری بنام cicyckinat سیکلمات مخلوط می نمایند. نکته قابل توجه در مورد این شیرین کننده پائین بودن قیمت آن در بازار جهانی است.
 

کاربرد ساخارین:

  • صنایع غذایی
  • صنایع دارویی
  • ساخت خمیر دندان و محصولات آرایشی بهداشتی
  • نوشابه های رژیمی
  • صنایع قنادی

فروش ساخارین:

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش ساخارین با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید ساخارین:

شما می توانید ساخارین را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
CAS Number
81-07-2
نام لاتین
Saccharin
فرمول شیمیایی
C7H5NO3S
جرم مولکولی
183.18 g/mole
دمای ذوب
228 °C
محلولیت
محلول در آب
رنگ
سفید
شکل ظاهری
پودر کریستالی
لطفا چند لحظه صبر نمائید
پرسش‌های متداول

احتمال بروز سرطان با مصرف نوشابه های رژیمی که به جای قند حاوی ساخارین هستند مطرح شده بود. منتهی در انسان از نظر سرطان زایی بی خطر تشخیص داده شده است ولی طبق دستور FDA  در آمریکا کلیه ترکیبات حاوی ساخارین باید دارای هشدار فوق باشند که این ترکیب حاوی ساخارین بوده و در موش های آزمایشگاهی سبب سرطان می شود  که علت ایجاد سرطان در موش، واکنش شیمیایی ایجاد شده با ترکیبات خاص موجود در ادرار موش است. ولی ادرار انسان فاقد این ترکیبات می باشد و به دلیل ایجاد سرطان مثانه در مادر وجنین در حیوانات آزمایشگاهی بهتر است زنان در دوران بارداری از آن مصرف نکنند. کارشناسان آمریکایی در جدیدترین گزارشات خود تاکید کردند که قند ساخارین تهدیدی برای سلامتی نیست و ضرر ندارد. به گزارش ایسنا این کارشناسان خاطر نشان کردند، در حالی که مدت زیادی اعتقاد بر این است که این قند مصنوعی برای سلامتی انسان خطرناک است و سبب بروز سرطان می شود اما مطالعات اخیر این اعتقاد را رد می کند. این قند حتی در فهرست مواد خطرناک وارد شده بود اما اکنون متخصصان آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا تلاش کرده اند تا نام ان را از این فهرست خارج کنند ، ساخارین تقریبا دو دهه پیش به این فهرست افزوده شده بود.